گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری
گفتار درمانی، کاردرمانی، رفتار درمانی، بازی درمانی و روان شناسی
گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری
آشنایی: گفتار درمانی، کاردرمانی، رفتار درمانی، بازی درمانی و روان شناسی
خدمات: شکاف کام و لب، اختلالات یادگیری، کاردرمانی ذهنی، بازی درمانی، کودکان با عقب ماندگی ذهنی و سندروم داون، مشکلات توجه و تمرکز، کم شنوایی، مشکلات تولید گفتار، روانشناسی، اتیسم، اختلالات صوت، آفازی، درمان لکنت، رفتار درمانی
آدرس: کرمان، خیابان والفجر جنوبی، کوچه 4
شماره تماس پذیرش: 09190676046
پیوندها:
فرستادن به دوستان
این نقشه، نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری متخصص گفتار درمانی، کاردرمانی، رفتار درمانی، بازی درمانی و روان شناسی در شهر کرمان است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری
« هفته پیش
هفته پس »
دریافت نوبت دیدار
کامنت شما
ثبت پیام
شما در این برگه، توانایی دیدن آدرس تلگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر، نشانی اینستاگرام، شماره تلفن مطب، آدرس مطب، برنامه حضور پزشک، نوبت‌گیری اینترنتی و دیگر راه‌های ارتباط با گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری را خواهید داشت.
خواهش می‌شود پیش از دیدار با تلفن نوشته‌شده، تماس بگیرید.
در راستای مطلع شدن از ساعت کاری، هزینه ویزیت، بیوگرافی، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
ناحیه‌ها
گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (والفجر) گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (بلوارجمهوری) گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (امام جمعه) گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (فیروزه) گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (هزار و یک شب) گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (شفا)
دامنه‌های دیگر گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری
گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری در دکتر بیگ گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری در پجشگی گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری در کال دکتر
موتور جست‌وجوی آنلاین درمان همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger