کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
آشنایی:
خدمات: کاردرمانی اختلالات پردازش و یکپارچگی حسی، بیوفیدبک عضلانی، نرم افزار تست CANTAB برای ارزیابی عملکردهای شناختی مختلف، مجهز به اتاق حسی، نوروفیدبک، کاردرمانی شناختی، مجهز به نرم افزار تست IVA2 برای ارزیابی توجه، کاردرمانی جسمی حرکتی
مسئول کلینیک: دکتر محمد هدایت جو ⚫️ کارشناس ارشد کاردرمانی ⚫️ دکترای تخصصی علوم اعصاب شناختی گفتاردرمانگر: ⚫️ خانم زهرا سادات کریمی ⚫️ برای پذیرش و تشکیل پرونده قبل از مراجعه حضوری حتما تماس بگیرند.
آدرس: قم، خیابان کیوانفر، بین کوچه یک و سه، جنب بانک ملی، کلینیک کاردرمانی باران
شماره تلفن پذیرش: 02536618367
لینک‌ها:
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، لوکیشن کاردرمانی و گفتاردرمانی باران متخصص  در شهر قم است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
ساعت کاری کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
« هفته پیشین
هفته پسین »
گرفتن نوبت دیدار
کامنت شما
ثبت کامنت
برای با خبر شدن از نوبت گرفتن از، رزومه، ساعت کاری، هزینه ویزیت کاردرمانی و گفتاردرمانی باران با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
لطفا قبل از دیدار با شماره نوشته‌شده، هماهنگی کنید.
در این جا، توانایی آشنایی با نوبت دهی اینترنتی، آدرس کانال تلگرام، شماره مطب، برنامه حضور پزشک، آدرس مطب، اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر و دیگر راه‌های تماس با کاردرمانی و گفتاردرمانی باران را دارید.
دامنه‌های دیگر کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در پجشگی کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در دکتر نزدیک کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در کلیک دکتر
موتور جست‌وجوی آنلاین درمان همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger