دکتر سونیا ابراهیمی
پزشک عمومی
دکتر سونیا ابراهیمی
آشنایی کوتاه: پزشک عمومی
خدمات: مشاوره تلفنی، طب سوزنی، طب سنتی
من سونیا ابراهیمی متولد خرداد 57 در شهر اهواز هستم.خانواده من فرهنگی و فرزند دوم و آخر هستم. اینجانب پس از اتمام دوره ی متوسطه در دبیرستان فرزانگان ،دوره ی دکترای عمومی در دانشگاه جندی شاپور اهواز را شروع کردم و در سال 1384 فارغ التحصیل شدم.پس از آن به مدت ده سال افتخار همکاری بعنوان پزشک معاینه ممیز و سر ممیزی سازمان انتقال خون خوزستان را داشتم. آشنایی من با طب سوزنی از انجا شروع شد که من به مدت سه سال شدم "vasculitist درگیر یک نوع بیماری اتو ایمیون (خود ایمنی) بنام"و روزانه 150 میلی گرم قرص پرونیزولون مصرف می کردم که به دنبال آن افزایش وزن و افسردگی پیدا کردم .یک روز بصورت اتفاقی در اینترنت با درمان از طریق طب سوزنی آشنا شدم که پس از مراجعه و شروع درمان پس از 5 جلسه بسیاری از علائم بیماری کاهش ،افسردگی م درمان و حال عمومی ام بسیار خوب شد. آشنایی من با این علم شگفت انگیز و تاثیر آن بر بیماری م مرا بر آن داشت تا با یادگیری این علم ،در درمان همشهریانم یاری رسانم و چنین شد که پس از گذراندن دوره ی طب سوزنی گوش در دانشگاه ارتش افتخار عضویت در انجمن طب سوزنی را یافتم و در این زمینه شروع به فعالیت کردم و با خود عهد بستم همانگونه که در اوج بیماری طب سوزنی به یاری ام آمد من نیز چنان کنم که باید وشاید.باشد که دردی از دردهای مردمم بکاهم و نوری در دلشان روشن کنم .
آدرس: خوزستان، اهواز، کیانپارس، پهلوان شرقی، نبش اردیبهشت، ساختمان پزشکان آویستا، طبقه 5
شماره تماس پاسخ‌گویی: ۰۹۱۶۰۴۴۲۱۰۴
شماره تماس پاسخ‌گویی: 06133336487
پیوندها:
اشتراک‌گذاری نمایه
ساعت کاری دکتر سونیا ابراهیمی
« هفته گذشته
هفته آینده »
دریافت نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
ارسال پیام
برای آگاهی از ساعت کاری، نوبت گرفتن از، کارنامه، هزینه ویزیت دکتر سونیا ابراهیمی با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
قبل از مراجعه حضوری با شماره تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
شما در این نمایه، دسترسی به آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، پیج اینستاگرام، نوبت‌گیری اینترنتی، آدرس کانال تلگرام، روزهای کاری دکتر، شماره مطب و دیگر راه‌های ارتباط با دکتر سونیا ابراهیمی را دارید.
مطب‌ها و مرکزهای شاخص
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر مریم نبی زاده دکتر الهه رجائی دکتر رضا نادری دکتر عبدالرحیم اسماعیل پور دکتر مریم ذوالفقاری فر (ولیعصر) دکتر کیومرث رفعت نژاد
دکتر سونیا ابراهیمی در اینترنت
دکتر سونیا ابراهیمی در دیجی دکتر دکتر سونیا ابراهیمی در خوب دکتر دکتر سونیا ابراهیمی در پجشگی
موتور جست‌وجوی آنلاین درمان همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger